Skoči na glavno vsebino

KLJUČNI UKREP 1 – (KA1) ERASMUS+ PROJEKTI

Mobilnost v PIU – učna mobilnost dijakov v poklicnem izobraževanju in usposabljanju

KA1 – Mobilnost  v PIU: Dvig mednarodne poklicne kompetence

Opis: Projekt poteka v sodelovanju s koncernom Kolektor ter korporacijo Hidria, natančneje v njihovih podjetjih v Nemčiji. V okviru projekta so predvidene tri mobilnosti štirih dijakov programa strojni tehnik (po dva v posamezno podjetje) in enega mentorja.

Čas trajanja: 01. 09. 2017 – 30. 08. 2019

Koordinator: Valerija Šemrl Kosmač

 

Mobilnost šolskega osebja

Prenovljena šola – usposobljen učitelj za izzive 21. stoletja
Opis: Zavedamo se, da so nekatera znanja kratkotrajna. Zato želimo s pomočjo projekta spoznati, kako pri poučevanju upoštevati sodobna spoznanja psihologije in didaktike ter izzvati spremembe v načinu poučevanja. Obenem pa želimo povečati motivacijo učiteljev za uvajanje sodobnih in učinkovitih metod in pristopov k poučevanju ter motivacijo dijakov za učenje.

Čas trajanja: 01. 07. 2017 – 30. 06. 2019

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Maja Justin, Karmen Vidmar, Marjanca Poljanšek, Magdalena Klasinc, Jasmina Velikanje, Tatjana Pivk, Sergeja Lipušček Ester Mrak, Nataša Bogataj

 

Ključni ukrep 2 (KA2) – Projekti sodelovanja za inovacije in izmenjavo dobrih praks

ROOTS 

(Routes to Outdoor Oriented Teaching and Sustainability – Učne poti, ki spodbujajo dejavnosti na prostem in trajnostni razvoj
Opis: Cilj projekta je promocija zdravega načina življenja in povečana okoljska ozaveščenost med mladimi. Poti, ki so včasih služile povezavam med kraji, bomo uporabljali za povezovanje s svojimi koreninami, spoznavanje narave, raziskovanje človekovega vpliva na okolje in izvajanje fizičnih aktivnosti na prostem kot del rekreacije. Z ekskurzijami vzdolž teh poti bodo dijaki pridobili različne socialne spretnosti za uspešno socialno vključevanje, kar sta dva od glavnih prioritet projekta.

Čas trajanja: 01. 09. 2017 – 30. 08. 2020

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Maja Justin, Branko Kalan, Ester Mrak, Manica Seljak, Magdalena Klasinc, Marjanca Poljanšek, Jerneja Tratnik, Irena Česnik Vončina

STEPS2030WORLD

Opis: Organizacija združenih narodov je leta 2015 sprejela Agendo 2030 za trajnostni razvoj. Prepleta se skozi 17 ciljev trajnostnega razvoja;  usmerjenih na zaščito okolja, zmanjševanje neenakosti in na odpravo revščine v svetu.  K uresničevanju ciljev  se zavzemajo  države sveta, z željo, da bi do leta 2030 dosegli pravičnejši in čistejši Svet. STEPS2030WORLD je šolski projekt, ki ima za osnovni cilj iskanje in uresničevanje  možnosti, ki jih imajo dijaki, učitelji, šole ali lokalno okolje, da skupaj prispevamo vsaj majhen korak (»step«) k uresničitvi Agende 2030. V projektu  STEPS2030WORLD se bomo za pozitivni napredek, v smeri trajnostnega razvoja, na različnih področjih zavzemale šole iz Nemčije, Nizozemske, Italije, Hrvaške in Slovenije.

Čas trajanja: 1.9. 2018 do 1. 9.2020.

Koordinatorica projekta: Ester Mrak

[p]ROBOT  
Opis: Projekt vodi Šlezijska univerza (University of Silesia, Chorzow) iz Poljske in se financira s sredstvi EU ter Edu-Res fondacija. Cilj projekta je z uporabo robotov ter programiranja povečati motivacije za učenje naravoslovnih predmetov (matematike, fizike, kemije, …). Ko dijaki poskušajo s pomočjo robotov poskušajo rešiti določeno nalogo, spoznajo, da za uspešno rešitev potrebujejo znanje naravoslovnih predmetov. Rezultat projekta bodo delovni listi za dijake ter navodila za učitelje, ki jih morajo pripraviti vse sodelujoče šole. Poleg univerze namreč v projektu sodelujejo srednje šole iz Grčije, Italije, Litve, Makedonije in Poljske ter Slovenije.

Čas trajanja: 01. 10. 2017 – 31. 08. 2020

Koordinator: Bojan Tuta/Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Tanja Pirih, Sergeja Lipušček, Marjanca Poljanšek, Magdalena Klasinc