V okviru projekta Erasmus+ K1: Prenovljena šola – usposobljen učitelj za izzive 21. stoletja sva se Marjanca Poljanšek in Magdalena Klasinc udeležili šest dnevnega seminarja v Lizboni. V sklopu izobraževanja smo udeleženci iz Belgije, Italije, Španije, Makedonije in Slovenije spoznavali STEAM metodo poučevanja.
Pri tej metodi gre za reševanje avtentičnih problemov s pomočjo problemsko zasnovanega pouka. Delo je običajno timsko in lahko povezuje več različnih predmetov.
Delo na seminarju je potekalo tako, da smo udeleženci v vlogi dijakov reševali konkreten problem. Zasnovati in narediti smo morali nov most čez reko Tagus, ki bi rešil problem preobremenjenega mostu zaradi dnevnih migracij v Lizbono. Spoznali smo se z vsemi fazami tovrstnega dela in uporabljali različne metode in spletna orodja. Srečanje pa je bilo pomembno tudi zaradi navezovanja stikov z udeleženci iz ostalih držav in spoznavanja njihovih izobraževalnih sistemov.

Dostopnost