KLJUČNI UKREP 1 – (KA1) 

Mobilnost v PIU – učna mobilnost dijakov v poklicnem izobraževanju in usposabljanju

KA102 – Mobilnost  v PIU: Razvijanje mednarodne poklicne kompetence

 

Opis: Projekt poteka v sodelovanju s koncernom Kolektor ter korporacijo Hidria, natančneje z njihovimi podjetji v Nemčiji. V okviru projekta so predvidene dve mobilnosti devetih dijakov programa strojni tehnik (po dva v posamezno podjetje) in enega mentorja.

Šola želi s projektom razvijati mednarodne poklicne kompetence dijakov in izboljšati prepoznavnost v širšem okolju, predvsem na račun prilagajanja in ponujanja vsebin, ki bodo v okviru izobraževalnih programov najbolj zadovoljevale potrebe trga znanja in dela. Usposabljanje v tujem delovnem okolju bo dijakom in učitelju spremljevalcu omogočilo, da izkusijo način dela in življenja v tujini in si tako razširijo tako svoje poklicno kot tudi medkulturno obzorje. Dodatna spoznanja v obliki spoznavanja aktualnih kompetenc in veščin na strokovnem področju bodo učitelji lahko izkoristili pri načrtovanju sprememb v učnih metodah in nadgradnji odprtega kurikuluma strokovnih predmetov. Dijakom šole želimo omogočiti zaposljivost in sposobnost prilagodljivosti, ker je trg dela v EU zelo fleksibilen potrebuje tudi fleksibilne partnerje za katere delo v tujini ne bo ovira. Z udeležbo na praksi v tujini

bodo dijaki v večji meri spoznali možne poklicne poti, pridobili specifične spretnosti, ocenili oz. primerjali svoje poklicne kompetence z zahtevami tujih delodajalcev ter izboljšali razumevanje ekonomskih, socialnih in kulturnih situacij v EU.
Čas trajanja: 01. 12. 2019 – 30. 11 2021

Koordinatorica projekta: Božena Rudolf

 

Mobilnost šolskega osebja

 

KA101 Nadnacionalno izobraževanje zaposlenih

Opis: Na Gimnaziji Jurija Vege Idrija uči veliko učiteljev, ki imajo dolgoletno učno prakso. Učne metode, kot so frontalni pouk in individualno delo, so pri pouku sicer potrebne, hkrati pa se zavedajo nujnosti modernizacije poučevanja ter razvijanja prožnih oblik učenja, zlasti tistih, ki dijakom omogočajo razvoj ključnih kompetenc do ravni, ko bodo sposobni za odraslo življenje, in ki ustvarjajo podlago za nadaljnje učenje in poklicno življenje. Da bi dijakom lahko nudili primerno okolje za pridobivanje znanja ter razvijanje samostojnosti, inovativnosti, ustvarjalnosti in veščin se učitelji šole stalno udeležujejo različnih strokovnih izobraževanj o novih pedagoških pristopih v Sloveniji. Ker se zavedajo, da imajo določene države več izkušenj z uvajanjem novih pristopov in drugačne organizacije pouka, ter da je izkušnja iz prve roke odločilna, si prizadevajo za možnost usposabljanja

v evropskih državah, kjer imajo bolj razvite šolske sisteme. Zaradi številnih mednarodnih projektov želijo učitelji tudi izboljšati znanje angleščine.

 

Čas trajanja: 15. 06. 2019 – 14. 06. 2021

Koordinatorica: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Maja Justin, Marjanca Poljanšek, Magdalena Klasinc, Jasmina Velikanje, Sergeja Lipušček, Ester Mrak, Nataša Graovac, Romana Kokošar, Ana Bajt, Metka Fortuna

 

Ključni ukrep 2 (KA2) – Projekti sodelovanja za inovacije in izmenjavo dobrih praks

ROOTS 

(Routes to Outdoor Oriented Teaching and Sustainability – Učne poti, ki spodbujajo dejavnosti na prostem in trajnostni razvoj
Opis: Cilj projekta je promocija zdravega načina življenja in povečana okoljska ozaveščenost med mladimi. Poti, ki so včasih služile povezavam med kraji, bomo uporabljali za povezovanje s svojimi koreninami, spoznavanje narave, raziskovanje človekovega vpliva na okolje in izvajanje fizičnih aktivnosti na prostem kot del rekreacije. Z ekskurzijami vzdolž teh poti bodo dijaki pridobili različne socialne spretnosti za uspešno socialno vključevanje, kar sta dva od glavnih prioritet projekta.

Čas trajanja: 01. 09. 2017 – 30. 08. 2020

Koordinatorica projekta: Božena Rudolf

 

 

STEPS2030WORLD

 

Opis: Organizacija združenih narodov je leta 2015 sprejela Agendo 2030 za trajnostni razvoj. Prepleta se skozi 17 ciljev trajnostnega razvoja;  usmerjenih na zaščito okolja, zmanjševanje neenakosti in na odpravo revščine v svetu.  K uresničevanju ciljev  se zavzemajo  države sveta, z željo, da bi do leta 2030 dosegli pravičnejši in čistejši Svet. STEPS2030WORLD je šolski projekt, ki ima za osnovni cilj iskanje in uresničevanje  možnosti, ki jih imajo dijaki, učitelji, šole ali lokalno okolje, da skupaj prispevamo vsaj majhen korak (»step«) k uresničitvi Agende 2030. V projektu  STEPS2030WORLD se bomo za pozitivni napredek, v smeri trajnostnega razvoja, na različnih področjih zavzemale šole iz Nemčije, Nizozemske, Italije, Hrvaške in Slovenije.

 

Čas trajanja: 1.9. 2018 do 1. 9.2020.

Koordinatorica projekta: Ester Mrak

[p]ROBOT  
Opis: Projekt vodi Šlezijska univerza (University of Silesia, Chorzow) iz Poljske in se financira s sredstvi EU ter Edu-Res fondacija. Cilj projekta je z uporabo robotov ter programiranja povečati motivacije za učenje naravoslovnih predmetov (matematike, fizike, kemije, …). Ko dijaki poskušajo s pomočjo robotov poskušajo rešiti določeno nalogo, spoznajo, da za uspešno rešitev potrebujejo znanje naravoslovnih predmetov. Rezultat projekta bodo delovni listi za dijake ter navodila za učitelje, ki jih morajo pripraviti vse sodelujoče šole. Poleg univerze namreč v projektu sodelujejo srednje šole iz Grčije, Italije, Litve, Makedonije in Poljske ter Slovenije.

Čas trajanja: 01. 10. 2017 – 31. 08. 2020

Koordinatorica projekta: Božena Rudolf

Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo (SKUM)

Namen projekta

Skozi projekt SKUM, ki bo trajal do leta 2022, nameravamo na naši šoli:

  • nadaljevati s spodbujanjem ustvarjalnih dejavnosti v različnih oblikah;
  • uvajati doživljanje umetnosti/avtentično izkušnjo z umetnikom pri pouku za doseganje različnih ciljev;
  • osrednji cilj projekta je vsakoletni Kulturni maraton, s katerim prinašamo ustvarjalnost v šolski prostor

 Šolski projektni tim:

  • Maja Justin Jerman – koordinator projekta
  • Romana Kokošar
  • Nataša Graovac

Šolsko leto 2019/20

Likovna razstava na temo Scopolija

VIII. Kulturni maraton – po sledeh Scopolija

Spodbujanje ustvarjalnih dejavnosti

Doživljanje prostora skozi gib kot priprava na ekskurzijo v 3. letniku

Uvod v ekspresionizem skozi likovno ustvarjanje

KLJUČNI UKREP 1 – (KA1) ERASMUS+ PROJEKTI

Mobilnost v PIU učna mobilnost dijakov v poklicnem izobraževanju in usposabljanju

KA1 – Mobilnost  v PIU: Dvig mednarodne poklicne kompetence

Opis: Projekt poteka v sodelovanju s koncernom Kolektor ter korporacijo Hidria, natančneje v njihovih podjetjih v Nemčiji. V okviru projekta so predvidene tri mobilnosti štirih dijakov programa strojni tehnik (po dva v posamezno podjetje) in enega mentorja.

Čas trajanja: 01. 09. 2017 – 30. 08. 2019

Koordinator: Valerija Šemrl Kosmač

 

Mobilnost šolskega osebja

Prenovljena šola – usposobljen učitelj za izzive 21. stoletja
Opis: Zavedamo se, da so nekatera znanja kratkotrajna. Zato želimo s pomočjo projekta spoznati, kako pri poučevanju upoštevati sodobna spoznanja psihologije in didaktike ter izzvati spremembe v načinu poučevanja. Obenem pa želimo povečati motivacijo učiteljev za uvajanje sodobnih in učinkovitih metod in pristopov k poučevanju ter motivacijo dijakov za učenje.

Čas trajanja: 01. 07. 2017 – 30. 06. 2019

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Maja Justin, Karmen Vidmar, Marjanca Poljanšek, Magdalena Klasinc, Jasmina Velikanje, Tatjana Pivk, Sergeja Lipušček Ester Mrak, Nataša Bogataj

 

Ključni ukrep 2 (KA2) – Projekti sodelovanja za inovacije in izmenjavo dobrih praks

ROOTS 

(Routes to Outdoor Oriented Teaching and Sustainability – Učne poti, ki spodbujajo dejavnosti na prostem in trajnostni razvoj
Opis: Cilj projekta je promocija zdravega načina življenja in povečana okoljska ozaveščenost med mladimi. Poti, ki so včasih služile povezavam med kraji, bomo uporabljali za povezovanje s svojimi koreninami, spoznavanje narave, raziskovanje človekovega vpliva na okolje in izvajanje fizičnih aktivnosti na prostem kot del rekreacije. Z ekskurzijami vzdolž teh poti bodo dijaki pridobili različne socialne spretnosti za uspešno socialno vključevanje, kar sta dva od glavnih prioritet projekta.

Čas trajanja: 01. 09. 2017 – 30. 08. 2020

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Maja Justin, Branko Kalan, Ester Mrak, Manica Seljak, Magdalena Klasinc, Marjanca Poljanšek, Jerneja Tratnik, Irena Česnik Vončina

STEPS2030WORLD

Opis: Organizacija združenih narodov je leta 2015 sprejela Agendo 2030 za trajnostni razvoj. Prepleta se skozi 17 ciljev trajnostnega razvoja;  usmerjenih na zaščito okolja, zmanjševanje neenakosti in na odpravo revščine v svetu.  K uresničevanju ciljev  se zavzemajo  države sveta, z željo, da bi do leta 2030 dosegli pravičnejši in čistejši Svet. STEPS2030WORLD je šolski projekt, ki ima za osnovni cilj iskanje in uresničevanje  možnosti, ki jih imajo dijaki, učitelji, šole ali lokalno okolje, da skupaj prispevamo vsaj majhen korak (»step«) k uresničitvi Agende 2030. V projektu  STEPS2030WORLD se bomo za pozitivni napredek, v smeri trajnostnega razvoja, na različnih področjih zavzemale šole iz Nemčije, Nizozemske, Italije, Hrvaške in Slovenije.

Čas trajanja: 1.9. 2018 do 1. 9.2020.

Koordinatorica projekta: Ester Mrak

[p]ROBOT  
Opis: Projekt vodi Šlezijska univerza (University of Silesia, Chorzow) iz Poljske in se financira s sredstvi EU ter Edu-Res fondacija. Cilj projekta je z uporabo robotov ter programiranja povečati motivacije za učenje naravoslovnih predmetov (matematike, fizike, kemije, …). Ko dijaki poskušajo s pomočjo robotov poskušajo rešiti določeno nalogo, spoznajo, da za uspešno rešitev potrebujejo znanje naravoslovnih predmetov. Rezultat projekta bodo delovni listi za dijake ter navodila za učitelje, ki jih morajo pripraviti vse sodelujoče šole. Poleg univerze namreč v projektu sodelujejo srednje šole iz Grčije, Italije, Litve, Makedonije in Poljske ter Slovenije.

Čas trajanja: 01. 10. 2017 – 31. 08. 2020

Koordinator: Bojan Tuta/Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Tanja Pirih, Sergeja Lipušček, Marjanca Poljanšek, Magdalena Klasinc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KA1 – Mobilnost šolskega osebja: GJV2020 – Dijak v središču učnega procesa

Opis: Cilj projekt je pridobiti uvid ter izkušnje v princip formativnega spremljanja in sicer preko opazovanja pouka. Ker v Sloveniji ni srednjih šol, kjer bi bilo formativno spremljanje bistven del pouka, zgledov ne moremo iskati doma, smo se odločili, da jih poiščemo v Španiji, Irski in Veliki Britaniji. Na podlagi izkušenj na drugih šolah bomo poskušali v naši šoli ustvariti spodbudno učno okolje, ki bo dijakom omogočalo razvijanje njihovih potencialov in veščin ter  postopoma uvajati fleksibilno organizacijo pouka oziroma osebno naravnanega učenja in poučevanja.

Čas trajanja: 01. 07. 2016 – 30. 06. 2018

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Marjanka Jerman, Božena Rudolf, Manica Seljak, Klavdija Stepančič

KA1 – Mobilnost šolskega osebja: Prenovljena šola – usposobljen učitelj za izzive 21. stoletja

Opis: Zavedamo se, da so nekatera znanja kratkotrajna. Zato želimo s pomočjo projekta spoznati, kako pri poučevanju upoštevati sodobna spoznanja psihologije in didaktike ter izzvati spremembe v načinu poučevanja. Obenem pa želimo povečati motivacijo učiteljev za uvajanje sodobnih in učinkovitih metod in pristopov k poučevanju ter motivacijo dijakov za učenje.

Čas trajanja: 01. 07. 2017 – 30. 06. 2019

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Maja Justin, Karmen Vidmar, Marjanca Poljanšek, Magdalena Klasinc, Jasmina Velikanje, Tatjana Pivk, Sergeja Lipušček Ester Mrak, Nataša Bogataj

KA1 – Mobilnost  v PIU: Dvig mednarodne poklicne kompetence

Opis: Projekt poteka v sodelovanju s koncernom Kolektor ter korporacijo Hidria, natančneje v njihovih podjetjih v Nemčiji. V okviru projekta so predvidene tri mobilnosti štirih dijakov programa strojni tehnik (po dva v posamezno podjetje) in enega mentorja.

Čas trajanja: 01. 09. 2017 – 30. 08. 2019

Koordinator: Valerija Šemrl Kosmač

Sodelujoči učitelji: Ivan Klenovšek

Letos PUD v tujini preko tega projekta opravljajo Sven Gorjanc, Grega Poljanec in Janez Petrič, vsi dijaki tretjega letnika programa strojni tehnik. Njihove vtise lahko spremljate na blogu.

KA2 – Projekti sodelovanja: ROOTS (Routes to Outdoor Oriented Teaching and Sustainability – Učne poti, ki spodbujajo dejavnosti na prostem in trajnostni razvoj

Opis: Cilj projekta je promocija zdravega načina življenja in povečana okoljska ozaveščenost med mladimi. Poti, ki so včasih služile povezavam med kraji, bomo uporabljali za povezovanje s svojimi koreninami, spoznavanje narave, raziskovanje človekovega vpliva na okolje in izvajanje fizičnih aktivnosti na prostem kot del rekreacije. Z ekskurzijami vzdolž teh poti bodo dijaki pridobili različne socialne spretnosti za uspešno socialno vključevanje, kar sta dva od glavnih prioritet projekta.

Čas trajanja: 01. 09. 2017 – 31. 08. 2020

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Branko Kalan, Ester Mrak, Jerneja Tratnik, Manica Seljak, Maja Justin, Irena Česnik Vončina, Marjanca Poljanšek

KA2 [p]ROBOT  

Opis: Projekt vodi Šlezijska univerza (University of Silesia, Chorzow) iz Poljske in se financira s sredstvi EU ter Edu-Res fondacija. Cilj projekta je z uporabo robotov ter programiranja povečati motivacije za učenje naravoslovnih predmetov (matematike, fizike, kemije, …). Ko dijaki poskušajo s pomočjo robotov poskušajo rešiti določeno nalogo, spoznajo, da za uspešno rešitev potrebujejo znanje naravoslovnih predmetov. Rezultat projekta bodo delovni listi za dijake ter navodila za učitelje, ki jih morajo pripraviti vse sodelujoče šole. Poleg univerze namreč v projektu sodelujejo srednje šole iz Grčije, Italije, Litve, Makedonije in Poljske ter Slovenije.

Čas trajanja: 01. 10. 2017 – 31. 08. 2020

Koordinator: Bojan Tuta/Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Tanja Pirih, Sergeja Lipušček, Marjanca Poljanšek, Magdalena Klasinc

Prva zaposlitev v vzgoji in izobraževanju

Več na povezavi. 

ATS 2020

Šola je vključena v triletni mednarodni projekt ATS 2020 (Assessment of Transversal Skills), katerega osnovni koncepti so: formativno spremljanje dijakovega učenja in napredka, razvijanje transverzalnih veščin in uvajanje razvojnega e-listovnika. V praksi to pomeni učiteljeva zavestna uporaba metod, oblik in strategij, ki dijaka postavljajo v središče učnega procesa, mu omogočajo načrtovanje lastnega učenja in odgovorno vrednotenje svojih dosežkov. Vodilo za načrtovanje učnega procesa je nujnost ustvarjanja notranje motivacije dijaka za pridobivanje znanja oziroma lasten napredek. Elementi, ki to omogočajo so: aktiviranje dijakovega predznanja, skupno določanje kriterijev uspešnosti, vrednotenje napredka in nenazadnje kvalitetna povratna informacija, ki dijaku omogoča izboljšanje dosežkov na poti do zadanega cilja, znanja v skladu z vnaprej jasnimi kriteriji uspešností

 InTIMe21

Tudi letos na šoli drugo leto zapored poteka projekt Erasmus+ KA2 z naslovom InTIMe21, Innovating teaching ideas and methods for the 21st century/Inovativne ideje in metode poučevanje za 21. stoletje. V povezavi s šolami iz Danske, Avstrije, Italije, Poljske, Finske, Španije bodo učitelji spoznavali in predstavljali nove metode poučevanja ter jih delili med seboj. V projektu bodo aktivno sodelovali tudi dijaki s svojimi idejami ter preizkušanjem metod obenem pa bodo poglabljali medsebojne stike in iskali nove načine za varstvo okolja v svojem okolju. V projektu se želimo povezati tudi z lokalnimi podjetji, saj nas zanima katere kompetence po njihovem dijaki danes potrebujejo in jim jih šola (še) ne nudi. (koordinatorica Božena Rudolf)

Airnet

Prav tako šola od šolskega leta 2014/15 sodeluje z dijaki poklicnih in gimnazijskih programov v projektu Airnet. V 3-letnem projektu sodelujemo s srednjimi šolami iz Anglije, Španije, Nemčije in Francoske Gvajane. Dijaki bodo raziskovali temo zraka iz različnih vidikov (naravoslovni, tehnični, glasbeni in umetniški), vse skupaj pa bo podprto z IKT tehnologijo. Poudarek projektnih izmenjav bo na tem, da se dijaki iz različnih kulturnih in družbenih področji učijo drug od drugega. Skozi projekt bodo učenci pridobili na osebnem razvoju in si izboljšali poklicne spretnosti. Dijaki različnih držav bodo v mešanih skupinah preučevali zrak in s tem izboljšali znanje tujih jezikov (angleščine, francoščine, nemščine in španščine) ter razvijali kreativne ideje. (koordinator Nejc Grošelj)

KA1 – Mobilnost šolskega osebja: GJV2020 – Dijak v središču učnega procesa

Opis: Cilj projekt je pridobiti uvid ter izkušnje v princip formativnega spremljanja in sicer preko opazovanja pouka. Ker v Sloveniji ni srednjih šol, kjer bi bilo formativno spremljanje bistven del pouka, zgledov ne moremo iskati doma, smo se odločili, da jih poiščemo v Španiji, Irski in Veliki Britaniji. Na podlagi izkušenj na drugih šolah bomo poskušali v naši šoli ustvariti spodbudno učno okolje, ki bo dijakom omogočalo razvijanje njihovih potencialov in veščin ter  postopoma uvajati fleksibilno organizacijo pouka oziroma osebno naravnanega učenja in poučevanja.

Čas trajanja: 01. 07. 2016 – 30. 06. 2018

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Marjanka Jerman, Božena Rudolf, Manica Seljak, Klavdija Stepančič

ATS 2020

Šola je vključena v triletni mednarodni projekt ATS 2020 (Assessment of Transversal Skills), katerega osnovni koncepti so: formativno spremljanje dijakovega učenja in napredka, razvijanje transverzalnih veščin in uvajanje razvojnega e-listovnika. V praksi to pomeni učiteljeva zavestna uporaba metod, oblik in strategij, ki dijaka postavljajo v središče učnega procesa, mu omogočajo načrtovanje lastnega učenja in odgovorno vrednotenje svojih dosežkov. Vodilo za načrtovanje učnega procesa je nujnost ustvarjanja notranje motivacije dijaka za pridobivanje znanja oziroma lasten napredek. Elementi, ki to omogočajo so: aktiviranje dijakovega predznanja, skupno določanje kriterijev uspešnosti, vrednotenje napredka in nenazadnje kvalitetna povratna informacija, ki dijaku omogoča izboljšanje dosežkov na poti do zadanega cilja, znanja v skladu z vnaprej jasnimi kriteriji uspešností

Praktično usposabljanje dijakov v tujini

V šolsekem letu 2015/16 nadaljujemo z delom v dvoletnem projektu Erasmus+ KA1 z naslovom Praktično usposabljanje dijakov v tujini. Projekt poteka v sodelovanju s koncernom Kolektor, konkretno s podjetjem Kolektor Kautt&Bux iz Nemčije. V oviru projekta so predvidene tri mobilnosti štirih dijakov programa strojni tehnik in enega mentorja. Prva mobilnost je predvidena v septembru 2014. V to mobilnost bodo vključeni štirje dijaki 4. letnika storjni tehnik, ki bodo v okviru počitniške prakse skupaj z mentorjem postavili temelje za izvajanje PUD za naslednji dve mobilnosti, ki sta predvideni maja in novembra 2015. V drugo in tretjo mobilnost bodo vključeni dijaki tretjega letnika programa strojni tehnik skupaj z mentorjem.

 InTIMe21

Tudi letos na šoli drugo leto zapored poteka projekt Erasmus+ KA2 z naslovom InTIMe21, Innovating teaching ideas and methods for the 21st century/Inovativne ideje in metode poučevanje za 21. stoletje. V povezavi s šolami iz Danske, Avstrije, Italije, Poljske, Finske, Španije bodo učitelji spoznavali in predstavljali nove metode poučevanja ter jih delili med seboj. V projektu bodo aktivno sodelovali tudi dijaki s svojimi idejami ter preizkušanjem metod obenem pa bodo poglabljali medsebojne stike in iskali nove načine za varstvo okolja v svojem okolju. V projektu se želimo povezati tudi z lokalnimi podjetji, saj nas zanima katere kompetence po njihovem dijaki danes potrebujejo in jim jih šola (še) ne nudi. (koordinatorica Božena Rudolf)

Airnet

Prav tako šola od šolskega leta 2014/15 sodeluje z dijaki poklicnih in gimnazijskih programov v projektu Airnet. V 3-letnem projektu sodelujemo s srednjimi šolami iz Anglije, Španije, Nemčije in Francoske Gvajane. Dijaki bodo raziskovali temo zraka iz različnih vidikov (naravoslovni, tehnični, glasbeni in umetniški), vse skupaj pa bo podprto z IKT tehnologijo. Poudarek projektnih izmenjav bo na tem, da se dijaki iz različnih kulturnih in družbenih področji učijo drug od drugega. Skozi projekt bodo učenci pridobili na osebnem razvoju in si izboljšali poklicne spretnosti. Dijaki različnih držav bodo v mešanih skupinah preučevali zrak in s tem izboljšali znanje tujih jezikov (angleščine, francoščine, nemščine in španščine) ter razvijali kreativne ideje. (koordinator Nejc Grošelj)

Indija

V šolskem letu 2014/15 bomo enemu ali največ dvema dijakoma omogočili enomesečno šolanje na Amity Group of Schools, New Delhi. (koordinatorica Klavdija Stepančič)

Mednarodna izmenjava

Mednarodna izmenjava s šolo Institut de Genech v Franciji, sodelovalo je 18 dijakov iz 2.a

Praktično usposabljanje dijakov v tujini

V šolsekm letu 2014/15 smo na šoli začeli z delom v dvoletnem projektu Erasmus+ KA1 z naslovom Praktično usposabljanje dijakov v tujini. Projekt poteka v sodelovanju s koncernom Kolektor, konkretno s podjetjem Kolektor Kautt&Bux iz Nemčije. V oviru projekta so predvidene tri mobilnosti štirih dijakov programa strojni tehnik in enega mentorja. Prva mobilnost je predvidena v septembru 2014. V to mobilnost bodo vključeni štirje dijaki 4. letnika storjni tehnik, ki bodo v okviru počitniške prakse skupaj z mentorjem postavili temelje za izvajanje PUD za naslednji dve mobilnosti, ki sta predvideni maja in novembra 2015. V drugo in tretjo mobilnost bodo vključeni dijaki tretjega letnika programa strojni tehnik skupaj z mentorjem.

InTIMe21

V šolskih letih 2014/15, 15/16 in 16/17 bo na šoli potekal projekt Erasmus+ KA2 z naslovom InTIMe21, Innovating teaching ideas and methods for the 21st century/Inovativne ideje in metode poučevanje za 21. stoletje. V povezavi s šolami iz Danske, Avstrije, Italije, Poljske, Finske, Španije bodo učitelji spoznavali in predstavljali nove metode poučevanja ter jih delili med seboj. V projektu bodo aktivno sodelovali tudi dijaki s svojimi idejami ter preizkušanjem metod obenem pa bodo poglabljali medsebojne stike in iskali nove načine za varstvo okolja v svojem okolju. V projektu se želimo povezati tudi z lokalnimi podjetji, saj nas zanima katere kompetence po njihovem dijaki danes potrebujejo in jim jih šola (še) ne nudi. (koordinatorica Božena Rudolf)

Airnet

Prav tako šola od šolskega leta 2014/15 sodeluje z dijaki poklicnih in gimnazijskih programov v projektu Airnet. V 3-letnem projektu sodelujemo s srednjimi šolami iz Anglije, Španije, Nemčije in Francoske Gvajane. Dijaki bodo raziskovali temo zraka iz različnih vidikov (naravoslovni, tehnični, glasbeni in umetniški), vse skupaj pa bo podprto z IKT tehnologijo. Poudarek projektnih izmenjav bo na tem, da se dijaki iz različnih kulturnih in družbenih področji učijo drug od drugega. Skozi projekt bodo učenci pridobili na osebnem razvoju in si izboljšali poklicne spretnosti. Dijaki različnih držav bodo v mešanih skupinah preučevali zrak in s tem izboljšali znanje tujih jezikov (angleščine, francoščine, nemščine in španščine) ter razvijali kreativne ideje. (koordinator Nejc Grošelj)

Izvajali bomo projekt GLOBE AWARD (Tanja Pirih).

Septembra 2014 se je zaključil dvoletni projekt Homai.

Mednarodna izmenjava

Mednarodna izmenjava s šolo Institut de Genech v Franciji, sodelovalo je 19 dijakov iz 2.a in 2.b